utorak, 11. veljače 2014.

Gratias vobis plurimas ago!

Dopustite mi da ovaj moj post bude malčice drugačiji od dosadašnjih :)


Htjela bih iskoristiti prednosti ovoga čudesnoga virtualnoga svijeta i iskazati pisanom riječju neopisivu zahvalnost svima vama koji čitate moj blog. Naime, primila sam na svoju "blogovsku" mail adresu mailove s lijepim i zaista motivirajućim porukama. Svima koji ste se javili, od srca vam hvala! 

Ponekad mi je malo žao što nisam u mogućnosti češće pisati. Ipak, kada malo bolje razmislim, nema mi zašto biti žao, budući da uvijek nastojim biti otvorena djelovanju Duha...ali onako kako On to želi i kada On to želi. S druge strane, moje mi svakodnevne obveze ponekad nadomjeste toliko žuđenu tišinu u kojoj pišem svoje postove (radim, naime, u školi pa često i vičem za tom tišinom :) ). To je drugi razlog zašto ne pišem toliko često. No, bilo kako bilo, nastojim izbjegavati neka isforsirana piskaranja samo zato da se, eto, nešto piše i samo zato da ljudi imaju što za čitati. Moj je primarni cilj svakomu tko čita moj blog samo na trenutak dati do znanja koliko je Gospodin zaista velik i čudesan ne samo u mom životu, već i u životima svih vas, a pogotovo svoju veličinu i blizinu iskazuje po Presvetoj nam Djevici preko koje primamo beskrajne milosti. Vjerujte mi ;)

Također, jedan me čitatelj svojim mailom potaknuo da svoju struku iskoristim na sveopću dobrobit i korist. Nisam nimalo očekivala da će mi se podosta vas mailom javljati radi, vjerovali ili ne, latinskoga jezika. To me zaista obradovalo i samo saznanje da mnoge zanima taj, kako ga nazivaju, "mrtvi jezik", iznimno me raduje. Stoga sada i javno pozivam sve zainteresirane: ukoliko vas zanima bilo što vezano za latinski jezik, neki prijevod, molitve, nedoumice oko prijevoda i sl., slobodni ste javiti mi se na mail adresu koja piše tu s desne strane. Rado ću pomoći ako ću znati. Ako neću znati, saznat ću ;)






A do tada, dragi svi...
Slavite Dobroga u svakodnevnim i malim stvarima, situacijama, prilikama, trenucima, ljudima...
Ne gledajte u neke daleke, nadobudne i pomalo nedostižne ciljeve...
Jedan je Cilj, a to je Nebo...
Gledajte u to Nebo preko svega što svakodnevno činite.
Svoje živote i svoje dane prepustite sigurnoj ruci Presvete Djevice...
Ona će vam pokazati kako, zašto, kuda, gdje i KADA!

Discipula Domini

Psalam 131 (130)


2 komentara:

  1. Gratias ago Tibi, cara Discipula! Podjednako na prijevodima kao i na zanimljivim osvrtima na razne teme.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Carissime auctor scriptorque Splendoris Domini ;)
      Deus te quotidie benedicat et custodiat!

      +

      Izbriši

Ako želite ostaviti komentar na post, svakako se potpišite radi lakšeg snalaženja u komentarima.