subota, 15. veljače 2014.

Molitva trenutka...



Asperges me hyssopo, et mundabor; lavabis me, et super nivem dealbabor.
(Ps 50, 9)

Dobri i uzvišeni Tvorče!
Za Tobom mi biće čezne.
Srce podiže ruke svoje želeći Te dotaknuti,
srce podiže oči svoje želeći Te vidjeti.
Baš sada...u ovom trenutku.
Osjećam snažnu čežnju za Tvojoj blizinom
i više od svega želim uroniti nju,
želim potpuno uroniti u Tebe, Dobri!
Ne skrivaj lica svoga od mene!
Uroni me u otajstvo Tvoje ljubavi,
Tvoga milosrđa,
Tvoje istinitosti,
Tvoga očinstva.
Sve ono što jesam, sada, u ovom trenutku,
Ti, neizreciva Ljubavi, prožmi.
Sve praznine, sva ispunjenja
Ti prožmi.
Duhom me Istine vodi,
rasvjetljuj tmine moga srca,
učini me slugom dostojnim.
Budi moja odluka,
Bog moj i sve moje!

DD

Nema komentara:

Objavi komentar

Ako želite ostaviti komentar na post, svakako se potpišite radi lakšeg snalaženja u komentarima.