petak, 30. svibnja 2014.

Nešto osobnije nego inače

Dragi čitatelji ovoga bloga,

ako ste možda pomislili da sam odustala od pisanja (da, prošlo je nešto više od mjesec dana od zadnjega posta), onda vam moram reći da nisam. Razlog mog nepisanja kroz tako dugo vrijeme vrlo je jednostavan - "pretrpanost" silnim obvezama i nedostatak vremena. Iako sam vjerovala da će Gospod umnožiti moje vrijeme ili mi barem omogućiti jedan slobodan dan predviđen za mali predah od svega, uvijek bi se nešto izjalovilo i otvorila bi se neka nova priča u čijoj bi fabuli aktivno sudjelovala :) Ipak, jedno je veliko razdoblje konačno stavljeno ad acta i nadam se da ću se kroz naredno vrijeme aktivnije posvetiti pisanju.

Približavamo se Duhovima. Danas će mnogi započeti moliti devetnicu Duhu Svetomu. Bogu hvala, imala sam priliku u svojoj zajednici osjetiti snagu i svemoć Duha Svetoga, kojega, da budem iskrena, nikada nisam ozbiljno doživljavala. Ali učini Bog da se i taj dio životne priče preoblikuje, Njemu na slavu. Učini Bog da ljudsko srce osjeti komadić onoga što Duh Sveti doista jest. Mogu slobodno reći kako smo On i ja danas jako dobri prijatelji :) I kako reče jedan svećenik prilikom jedne duhovne obnove kojoj sam prisustvovala prije mjesec dana: Duh Sveti jest lahor, on jest i "nebeski dragi gost". Ali isto tako, ponekad pokreće valove koji nama nisu odviše ugodni. Duh Sveti ponekad smeta ljudskom srcu. Drugim riječima, kako nas Duh potiče ili nadahnjuje da nešto učinimo, isto nas tako potiče ili nadahnjuje da nešto NE učinimo (a tako bismo rado to učinili). Ah, taj Duh! Ruah! Paraklitos! :)

U svakom slučaju, puno je planova zacrtano u mojoj glavi. Neke od njih nastojat ću realizirati preko ovoga bloga (o tome ćete biti pravovremeno obaviješteni). Jedan od tih planova tiče se i moje struke, pa se nadam da će plod tih napora biti i nekima od vas na korist. Također, možda će mi u nekom trenutku biti potrebna i vaša pomoć. No, otom-potom. Bilo kako bilo, idemo dalje uz Božju i Marijinu pomoć. Otvorimo se Duhu Božjemu, osluškujmo Ga ma gdje god bili.

Ostajte dobro!
Zajedno u molitvi! :)

Discipula Domini

Duhovski teaser ;)


Broj komentara: 6:

Ako želite ostaviti komentar na post, svakako se potpišite radi lakšeg snalaženja u komentarima.