četvrtak, 21. kolovoza 2014.

Dobroto vječna...


Quisquis eum digne mandet, ne morte peribit,
Sed uita superum foelici luce fruetur...
Hac in carne cibus uere est, et sanguine potus.

(Iacobus Bonus, De vita et gestis Christi, IX 446-7; 463)

"Tkogod da dostojno njega blaguje, smrću uništen biti neće,
Već će životom nebeskim blaženu uživati svjetlost...
U tom je tijelu jelo pravo, pilo istiniti u toj je krvi." 
(Jakov Bunić, O životu i djelima Krista, IX 446-7; 463)


Dobroto vječna, Milosrđe neiscrpno, Milino neopisiva, Snago postojana, Isuse živi, Isuse prisutni!
Tebi se klanjam, Tebi živim, Tebi umirem.
Nemoći mojoj pomozi, grijehe mi oprosti, vjeru umnoži, a ljubav prema Tebi i bližnjemu ustostruči i usavrši.
Dostojna Te nisam ni jučer, ni danas, ni sutra.
Ali zbog Tvoje pregorke muke želim Te ljubiti jer znam da Ti ne možeš ne ljubiti mene.
Srce mi obnovi da, Duhom Tvojim vođena, 
sve od Tebe primam i sve po Tebi dajem, da ništa ne zadržavam za sebe.
Tvoja sam, ovakva kakva jesam, do kraja čovjek, stvorenje...
I samo po Tebi, u Tebi, s Tobom i za Tebe živeći mogu zauvijek živjeti.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ako želite ostaviti komentar na post, svakako se potpišite radi lakšeg snalaženja u komentarima.