nedjelja, 5. listopada 2014.

Nedjeljni "post-it" post

Dragi i vjerni pratitelji i čitatelji bloga Ex alto omnia, evo, zaista sam radosna što mogu ponosno izraziti veliku zahvalnost prije svega Dobromu, a zatim i svima vama koji pratite ovaj blog i svojim javljanjima, komentarima i sugestijama sudjelujete u njegovoj izgradnji. Naime, u utorak će biti prvi rođendan ovoga bloga. Počela sam ga pisati 7. listopada A. D. 2013., pošto osjetih poticaje da ono što nosim u srcu (prije svega, ljubav prema Gospodinu) i ono do čega cijelim srcem držim (naša divna Tradicija), ali i mnoge druge stvari (npr. latinski jezik :)), prenesem drugima. Bog mi je u mnogočemu puno toga dao - ne sramim se to izreći - pa nekako nastojim to što mi je "široke ruke" i ničime zasluženo dao darivati i drugima, bilo kroz pisanje na blogu, bilo kroz živu interakciju s mnogim suputnicima na mom životnom putu prema Domovini. Nadam se, u konačnici, da u mojim tekstovima pronalazite nešto za sebe i za vaše osobno posvećenje, na ovaj ili onaj način. Jer kada ne bi bilo tako, pitam se, čemu onda sve ovo? No, kako bilo, preporučam ovaj blog u vaše osobne molitve; neka Gospodin i dalje usmjerava svaku napisanu riječ, koja neka bude isključivo Njemu na slavu, a nama na izgradnju.

  

Peti je dan mjeseca listopada, id est, Marijinoga mjeseca u kojem se, moleći krunicu, intenzivnije povezujemo s Kristom preko Presvete Djevice. Bilo mi je zanimljivo kako sam danas, neprosredno prije tradicionalne Mise u crkvi sv. Martina, dobila brošuru o moljenju krunice na latinskom, a koju je svojevremeno sastavio kolega bloger Toma Blizanac. Posjetite njegov blog pa skinite brošuru. Inače molim krunicu na latinskom (izuzev obiteljske molitve krunice ili molitve krunice s više ljudi) i doživljaj je u mnogočemu snažniji, da ne kažem, mističniji. Također, dođe mi danas na Misi u misao kako pisanje ovoga bloga započeh baš na blagdan Gospe od Krunice. Pa nije li zapravo divno baš s Marijom započeti ovo malo virtualno putovanje?! :)

Nadalje, 5. listopada obilježava se i Dan učitelja, pa ukoliko među vama ima koji učitelj ili učiteljica, želim vam sretan naš dan. Bilo nam sve što činimo u okvirima našega poziva blagoslovljeno! :)

Također, prošli sam post posvetila svetim arkanđelima, objavivši svoj pomalo nespretni prijevod jednoga himna za koji nisam bila sigurna je li već preveden. U međuvremenu mi se javio jedan čitatelj (pozdravljam te, brate! :)) koji mi je poslao prijevod toga himna iz časoslova. Nema smisla da ga sad ovdje ponovno objavljujem, pa ukoliko netko želi imati službeni prijevod himna, neka mi se javi na mail. A dobrom čitatelju od srca zahvaljujem na javljanju i njegovoj duhovnoj brizi preporučam svoju malenkost.


Najavih i poseban post posvećen sv. Jeronimu. "Skica" za post već postoji, ali njezina konačna realizacija iziskuje malo više vremena. Eto, nadam se će Providnost umnožiti moje vrijeme kako bih se upustila u sastavljanje posta o sv. Jeronimu :)

I konačno, želim u vaše molitve (sukladno vašem vremenu) preporučiti jednu svoju dragu prijateljicu i njezinu obitelj koja prolazi kroz nemalu patnju. Iako se kroz patnje istinski suobličavamo Kristu Patniku, ne bismo li barem djelomično shvatili kroz što je naš Gospodin prošao radi nas, teško je ljudskoj nesavršenosti prihvatiti, a kamoli shvatiti smislenost patnje. Neka nam On, po svom milosrđu, osnaži srca da ne klonemo. 

Eto, toliko od mene u ovom javljanju. Budite u Miru, radosno krenite u novi radni tjedan i...ostanimo povezani u duhu.

Discipula Domini

Naknadno napisano:
Ne zaboravite se u svojim molitvama spomenuti i Sinode biskupa koja je danas započela. Tema je, u današnjem kontekstu, i više nego kompleksna i bez istinskoga vodstva Duha Svetoga ne možemo očekivati dobre plodove za naše obitelji. Molimo Duha da naši biskupi ostanu dosljedni višestoljetnom nauku Katoličke Crkve i da sačuvaju integritet naših obitelji u duhu katoličkoga ćudoređa.




4 komentara:

Ako želite ostaviti komentar na post, svakako se potpišite radi lakšeg snalaženja u komentarima.