subota, 11. travnja 2015.

Molitve sv. Brigite Švedske

Pretpostavljam kako je većina vas čula za molitve sv. Brigite Švedske (14.st.). No, za one koji možda nisu odveć upoznati s likom ove svetice i podrijetlom spomenutih molitava, neke od informacija o Brigiti možete pročitati ovdje, dok o samim molitvama i o Isusovim obećanjima sv. Brigiti možete dosta toga pročitati ovdje

Napomena: svakako prvo pročitajte Brigitinu biografiju, a zatim i o molitvama prije nego nastavite čitati moj post. 


No, zašto uopće pišem ovaj post. Postoje dva razloga.

1) Za ove sam molitve prvi čula prije otprilike 4, možda 5 godina. Zbog različitih životnih okolnosti nisam bila u mogućnosti za njih ranije čuti. Na jednom sam forumu čitala svjedočanstva ljudi koji su počeli moliti 15 molitava sv. Brigite koje se mole godinu dana, a zatim i 7 molitava koje se mole 12 godina - svaki dan. Sama činjenica da se neke molitve mole 365 dana, čak štoviše, 12 godina (!!!!) natjerala me da odem u knjižaru kupiti knjižicu s molitvama dotične svetice i da vidim o čemu se zapravo radi. U svjedočanstvima sam, također, čitala kako ih je, iz nekog neobjašnjivog razloga, izuzetno teško moliti. No, bez obzira na to, odlučila sam ih početi moliti jer, kako kažu, po njima se primaju brojne milosti, a i sama obećanja koja je Gospodin dao sv. Brigite za one koji budu molili ove molitve djelovala su mi istovremeno izazovno i snažno, ali su u meni izazivala i neobjašnjiv strah. A nakana je bilo na pretek! I tako, da ne bih ja bila neki izuzetak, jedva sam izdržala mjesec dana. Bijahu to muke Tantalove! Nikako, ali nikako izdržati. Nedugo nakon toga odučila sam ih početi moliti i po drugi put. Taj drugi put izdržala sam, ni više ni manje, nego punih 2 tjedna! 2 tjedna! Nijedna devetnica, nijedna 30-dnevnica, trodnevnica ili bilo što drugo nije mi bilo toliko mučno i teško kao moljenje Brigitinih molitava. Dominantan osjećaj mogla ih opisati kao "očajno mi se ne da". Muka bi me lovila čim bih uzela knjižicu u ruke. Jednom sam čak sjedila na podu i ljuljajući se sat vremena iščitava tih 15 molitava. A one su zapravo iščitavale mene! Muko moja! No, kako sam imala priliku vidjeti (bijaše mi to svojevrsna utjeha), nisam jedina koja je prolazila takvu duboku inertnost i "ne da mi se" osjećaj; većina molitelja proživljava ili je proživljavala iste napasti. Zašto je tomu tako, moglo bi se raspravljati. Velike milosti - velike napasti? Naglasak na Muku Kristovu? Tumačenja je više. Možda netko od vas, tko je molio ili moli ove molitve (15 i/ili 7), može osobno posvjedočiti svoje iskustvo. Možete pisati u komentarima, a za one koji ne žele o tome javno govoriti, mogu mi pisati na blogovski mail.

2) Još u samim počecima pisanja ovoga bloga zaprimila sam jedan mail u kojem me jedan čitatelj pitao postoje li molitve sv. Brigite na latinskom. Tada nisam znala odgovor na to pitanje. No, Bog je velik, "slučajno" naiđoh na te molitve i na latinskom. Pa eto, ukoliko netko od vas osjeća potrebu moliti ove molitve na latinskom (ja se namjerila opet krenuti, samo ne znam kad će to biti), dostupne su na već danoj poveznici. Možda, također, nije zgorega spomenuti kako đavao ne voli latinski ;)

P.s. Ovo je knjižica s molitvama koju sam si kupila. Možete ju nabavi u bilo kojoj od naših knjižara.



Discipula Domini

Broj komentara: 14:

  1. Pošto sam spomenut u tekstu kao čitatelj koji je zatražio molitve na latinskom, da se javno zahvalim na vašem trudu i odgovorima.
    15 molitava sam molio oko 7 godina (od 2002. do 2009.) Tek kad sam prestao s molitvama shvatio sam u kojim sam borbama sudjelovao. Ne znam kako bih to opisao, tih par godina proveo sam pod velikim opterećenjima, ponekad me je hvatalo kao neko beznađe, (i jedan kolega koji je samnom putovao pa smo molili u vožnji, imao je slične reakcije). Često nisam znao koju sam molitvu upravo pročitao itd.
    Ali, ne bih vas htio plašiti, sigurno da su molitve svete Brigite sadržajne, duboke i djelotvorne.
    Nakon što sam prestao moliti 15 molitava, prešao sam na 7 koje mislim moliti do kraja života. Lako ih je naučiti napamet. Žena i ja budimo se jutrom u 6 sati, prvo izmolimo Brigitu pa radosna otajstva krunice na latinskom.
    Kad smo već na temi latinskog, još uvijek nisam uspio pronaći 7 molitava na latinskom.
    Pozdrav i Božji blagoslov, Stipan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stipane,
      drago mi je da si se oglasio :) Nažalost, na 7 molitava na latinskom nisam naišla. Ali kako me krenulo s 15, mogla bih "slučajno" nabasati i na ovih 7 :P Ako otkrijem, objavljujem :)

      BB+

      Izbriši
  2. Zbog velike potrebe (puno nakana) za ustrajnom molitvom, na preporuku, 15 molitava sv. Brigite počeo sam moliiti prije 20tak godina. Poslije prve godine moljenja i prekida od jedne godine, odlučio sam nastaviti. Molim ih i danas. Nakane dolaze same, i to dan - dva prije kraja od godine dana. Molitvom su obuhvaćene mnoge osobe i njihove obitelji koje su bile u potrebi ili sam jednostavno htio moliti za njih. Oni uglavnom ne znaju za moju molitvu. Divne su te molitve, urasle su mi u ritam života, niti ja puštam njih, niti one puštaju mene..
    U početku je bilo teškoća, prekida ali kad odlučiš i shvatiš da nema Božje blizine bez molitve, ustraješ već samim time, što je vrijeme molitve nešto najljepše što imaš. U obitelji sam sa djecom i oni su već navikli na moje trenutke povućenosti u molitvi. Oni imaju svoje molitve.
    Oko 8 godina molim i 7 molitava.
    Ne mogu se hvaliti direktnim uslišanjima, jer nakane često i zaboravim (sjetim se nekih kad prođe godina dana molitve) ali puno je bilo neočekivanih rješenja problema, pomirenja u obiteljima za koje su moljene molitve.....a tek osobni rast u vjeri, nadi i ljubavi...
    Na dan sv. Brigite, 23. 7. 2012.godine, bio sam u brzom vlaku za Rijeku i molio sam te molitve. Tada je kod Jastrebarskog izbjegnut sudar vlakova iskapčanjem struje. Mi u vlaku to nismo znali. Vjerujem u zagovor sv. Brigite.

    Božji blagoslov, laik

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na svjedočanstvu! :)

      Zanimljivo je kako kod nekih molitelja plodovi budu iznimno očiti (promjene se događaju molitelju na očiged), dok kod nekih to bude sasvim, da se tako izrazim, tiho...Isto tako, čini mi se da je dosta važno imati jasne nakane. Evo, ja skupljam snage i hrabrosti započeti moliti 3. put...:/

      BB +

      Izbriši
    2. Bogu hvala na prilogu i prilici za svjedočenje! Plodovi moljenja očituju se tijekom godine molitve u neočekovanim zahvatima Božje zaštite svih obitelji za koje sam molio (drugo obećanje molitelju), a neki se objave nakon više mjeseci od događaja..kada opasnost gledaš unazad. Puno je događaja za svjedočenje, i mogu reći da ovo moljenje za zaštitu, u početku svoje a kasnije i drugih, bliskih i inih obitelji, moj je intimni savez s Bogom.(.www.youtube.com/watch?v=jbk9YJa-dpA)
      Za konkretne nakane biram razne devetnice, no, najdraža mi je Gospi od čudotvorne medaljice, jer je Gospa, naša Majka i posrednica svih milosti...
      Puno molim, ali vašna je organizacija vremena da se sve stigne (Očenaše molim posebno, u hodu, molitve čitam na tri puta u danu i imam križaljku u koju bilježim aktivnost :), hrabro u nove molitvene pobjede, o koje radosti kada se molitvom prepustimo Providnosti da vodi naše živote...:)

      Božji blagoslov, laik

      Izbriši
  3. Draga učenice Gospodnja!Žurim da ti odgovorim i ohrabrim.15molitava molila sam više puta.Prviputa je bilo sličnih napasti,ali kako su me pritiskale mnoge nevolje i privlačila dana obečanja uspjela sam, neki puta sam i nadoknađivala propušteno,molila pospana,totalno nesabrana itd,uglavnom nešto me je držalo.Nedavno sam krenula ponovno i poznajući sebe zato da ne bude dana kada se ne moli a bojim se da bi se to moglo dogoditi došla sam na ideju moliti unapred,to mi je donelo mir i opuštenost.Inače od jedne prijateljice sam čula kako joj je jedna časna koja ih moli rekla kako se one na neki način kao same mole..to je i moje iskustvo sada,jednostavno ih molim i molim po više puta jer me oduševljavaju,nadahnjuju..zista kao da me one vuku napred!Dakle sasvim suprotno iskustvo dolazi nakon prvog preteškog..to su sve duhovna događanja..a mi i ne znamo što je u nama.Hrabro,napred pred tobom su lijepe stvari!Blagoslov!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danas je blagdan svete Brigite ! Neka nam je svima sretan i blagoslovljen. I neka nas svih zagovor svete Brigite prati kroz ovaj život a i kasnije. Molitve ustrajno, nekad sabranije, nekad manje sabrano molim već 22 godine. Prolazim kroz iste pojave o kojima pišete - nekad zaspem, nekad misli odlutaju, nekad napamet molim, zaostataka bude pa se nadoknadjuju, ali kao što i časna spomenuta i gornjem tekstu reče - one kao da se same mole. Autorici uvodnog članka bih rekla svoje mišljenje glede teškoće u molitvi. Prije svega, ne treba se prisiljavati ako ne ide. Možda trebate moliti neke druge molitve. Moliti se može i "nešablonizirano", svojim riječima. Ali, JA sam ove molitve osjetila kao IZNIMNO MOĆNE. Sigurna sam da sotona nastoji onemogućiti i omesti svakoga tko ih pokuša moliti upravo stoga jer su ZAISTA oružje u borbi protiv svih oblika sotoninog oružja. I bolesti i bijede i nesreće, svega što nije od Boga. Pošto od 1995.e molim 15, a od 2000.e i 7 MOLITVI SVETE BRIGITE ( naknadno su se pojavile), imam već neka iskustva i spoznaje. Iz nekih životno teških situacija su mi pomogle da se izvučem, veliki su štit od zla. Štit koji nam je Gospodin dao, preko ove velike svetice. Nama koji vjerujemo. Jer Gospodin nikoga ne prisiljava, nikoga ne vuče za rukav, ali nudi spas onima koji vjeruju. U početku sam, treba priznati, bila pravi trgovac - privukle su me brojne obećane milosti. Pa zašto ne bih, mislila sam. To mi se učinilo jako malom CIJENOM, za ono što ću dobiti. Pa kao na akcijskoj ponudi u Kauflandu, Lidlu i sličnim mjestima _ zgrabi Julija !!! Takav mi je bio odnos i pristup. Vremenom se on, isključivo Milošću Božjom, preobrazio u jedan drugi osjećaj. To mi više nije CIJENA, to mi je ZNAK PRIPADNOSTI ISUSU. Molim jer molim i želim, bez nekih želja i zahtjeva, srijedom samo krunicu svete Brigite sa nakanom. Molim jer više ne mogu zamisliti dan bez tih molitvica. Ako sam prezauzeta pa ne uzmognem izmoliti, sutradan nadoknadjujem propušteno. Fali mi nešto kad ih ne izmolim. Postale su dio mene. I smatram se blagoslovljenom. Smatram se izuzetnom jer sam naišla na ove molitve. Sve je to ZASLUGA. Ne čuje svatko za ove molitve, makar se o njima govori, piše, makar se tiskaju... Milost je Gospodnja nad svima nama koji smo ih prihvatili.Velika milost.

      Izbriši
  4. Ja sam počeo moliti prije pola godine isad to ide dobro, dan za danom, bolje reći jutro za jutrom, i sve ranije i ranije ustajanje :) a nakane sam dao na početku ti molitava jer sam naletio i na ona obećanja što su me zapravo i prvo ponukala da molim ali sad su obećanja ostala u drugom planu, nisu mi toliko bitna koliko predanje Isusu. T atko se preda Isusu dobit će i više nego može zamisliti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Molitve sv. Brigite pronašla sam sasvim slučajno na internetu. U to vrijeme bila sam u velikim životnim teškoćama i odlučila sam ih moliti iako se nisam obazirala puno na obećanja koja su dana na početku. Nakon otprilike pola godine doživjela sam duboko obraćenje a prije toga nisam ni u crkvu išla. Ispočetka sam molila svaki dan a onda je odjednom postalo veoma teško,mnogo teže nego moliti bilo koju drugu molitvu, ponekad su mi suze išle na oči kada bi molila,a ponekad se nisam nikako mogla natjerati da počnem a kada bi napokon počela bilo bi mi veoma lako moliti,svaki put bi bilo drugačije.Bez obzira na sve ustrajala sam do kraja i Bog je doista uslišao moje molitve.

    OdgovoriIzbriši
  6. Molitve Sv.Brigite tj 15 molitava molin negdi od 2003 pa sve dok mentalno mogu molit u starosti.Ovih 7 san poceja molit 1.12.2009 i molit cu dok ih ne izmolin.Šta reci osim da tko ih nije molija neka pocne Gospodin ce mu bit milostiv!Ivan iz Splita

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovdje sam da bi posvijedočija koliko su istinite,jake molitve Sv.Brigite.U moju kuću su ušle davnih dana kada ih nije bilo za kupit,pa sam ih dobija priko jedne prijateljice u preslikanoj verziji.Od tada sigurno ima 15-tak godina kako ih molim a i svi moji ukućani;dvije sestre,mati,nećaka a odnedavna i moja supruga, a otac moli krunicu.Zaista se Gospodin proslavljuje kroz te molitve i pokazuje goleme milosti.Svako od nas je molija na različitu nakanu i mogu reči da smo svi bili uslišani. Primjerice moja najstarija sestra bila je dugi niz godina podstanar i molila je za stan.Prije isteka molitve dok sam bio na putu javila mi je mobitelom da je dobila stan i to stan kakav je priželjkivala.Takvo nešto je bilo ravno čudu i zaista jest Bogu dragome fala i slava.Tija bi reč da zaista u početku postoje teške kušnje u pogledu moljenja no poslije sve glatko ide.Svakome čoviku bi od srca priporučija da moli 15 molitava Svete Brigite jer one su zaista močne i Gospodin priko njih iskazuje svima svoje veliko milosrđe.Neka vas sve koji čitate ovo moje svjedočanstvo dragi Bog blagoslovi i udili vam sve potrebito za vašu dušu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Završila sam moliti.Svjeočim brojne milosti i pomoći.Slično jednom komentaru objavljenom ovdje velika mi je bila pomoć moći vidjeti svoje grjeh i mane koje su prije bile lukavo skrivene od mene.Svjetlo razgoni mrak u svakom slučaju u najprije u meni samoj a onda polako i oko mene.Bile su mi i svakodnevna pomoć u nekim teškim situacijama na poslu.Preporučam ih svakome jer sigurno učvrščuju molitveni red i disciplinu što je jako važno i korisno.Mislim da se nitko nije pokajao tko je ustrajao,tko nije neka se ohrabri jer i ja nisam uspjela od prve ali sam kasnije zadobila milost ustrajnosti.Gospodin se proslavlja po njima tu nema dileme.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako se izgovaraju nakane?

    OdgovoriIzbriši

Ako želite ostaviti komentar na post, svakako se potpišite radi lakšeg snalaženja u komentarima.