četvrtak, 11. lipnja 2015.

Visitatio Romae et Obligatio cotidiana ad SS Cor Iesu

Eto, što reći? Prošla su, ni više ni manje nego točno dva mjeseca kad sam zadnji put stigla nešto napisati na blogu. No, kažu ljudi, nikad nije kasno. Pa eto, donosim u nastavku nekoliko lijepih stvari.

Prošli sam tjedan na nekoliko dana boravila u Rimu. Bio je to moj treći posjet Vječnom gradu, a osim što je bio treći posjet, bilo je to vjerojatno i najbolje hodočašće na kojem sam bila. Hodočašće u pravom smislu te riječi (ad litteram - doslovno). Na blagdan Tijelova prisustvovala sam svetoj Misi ispred Lateranske bazilike koju je predvodio papa Franjo, a nakon toga, djelomično doduše, i u najljepšoj tijelovskoj procesiji koju sam dosad vidjela. Rijeka ljudi potekla je s Presvetim na čelu. Zaista je bilo jako svečano i veličanstveno. Na svetoj Misi pjevao je poznati zbor Coro della Diocesi di Roma pod vodstvom mons. Marca Frisine. Ako niste imali priliku slušati neke njegove uratke, poslušajte skladbu Anima Christi, meni jednu od dražih njegovih ostvarenja. Pjevanje je bilo isključivo koralno i zaista divno.

Obišla sam zaista puno lokacija, vidjela nešto što nisam imala priliku vidjeti kod prva dva posjeta Rimu (npr. Hrvatski zavod Sv. Jeronima gdje sam, u istoimenoj crkvi duge tradicije, bila i na svetoj Misi, a usput sam posjetila i svog sveca zaštitnika), a neka sam mjesta ponovno posjetila jer me za njih vežu draga sjećanja. Volim Rim. Volim to kamenje koje govori. Volim naljepšu umjetnost sabranu na jednom mjestu. Volim rimsku monumentalnost i neku tajanstvenu romantiku kojom taj grad odiše. Volim taj Rim i opet ću mu se vratiti. 

Evo nekih fotografija s različitih strana Rima. Ovo je samo 10% od onoga što sam slikala. Ove odabirem jer na njima uglavnom nema ljudi :)












 Originalna Caravaggiova slika Matejev poziv









Posjetila sam svog drugog omiljenog sveca, sv. Benedikta, u bazilici sv. Pavla izvan Zidina,
te s njim (u praznoj kapeli) provela neko vrijeme u razgovoru.

A sutra? Sutra je blagdan Presvetoga Srca Isusova. Tom prigodom prevedoh kratku molitvu kojom se možete svakodnevno predavati Njegovu Srcu. Kratka je i možete ju čuvati u novčaniku.

Domine Iesu Christe, in unione illius divinae intentionis, qua in terris per sanctissimum Cor tuum laudes Deo persolvisti et nunc in Eucharistiae Sacramento ubique terrarum persolvis usque ad consummationem saeculi, ego per hanc diem integram, ad imitationem sanctissimi Cordis beatae Mariae semper Virginis immaculatae, tibi libentissime offero omnes meas intentiones et cogitationes, omnes meos affectus et desideria, omnia mea opera et verba. Amen.

Gospodine Isuse Kriste, u jedinstvu one božanske namjere, kojom si na zemlji po svom presvetom Srcu Bogu dao hvale, a i sada ih u sakramentu Euharistije po cijelom svijetu daješ sve do kraja vremena, i ja kroz ovaj cijeli dan, po nasljedovanju presvetoga Srca blažene Marije vazda bezgrešne Djevice, Tebi prikazujem sve svoje namjere i misli, sve svoje osjećaje i želje, sva svoja djela i riječi. Amen.


Neka nam to presveto Srce uvijek bude sigurno utočište.

In unitate orationis!

Discipula Domini

Nema komentara:

Objavi komentar

Ako želite ostaviti komentar na post, svakako se potpišite radi lakšeg snalaženja u komentarima.