srijeda, 23. prosinca 2015.

Želim i danas, Gospodine...


Želim i danas, Gospodine, svojim nespretnim korakom prošetati Tvojim Betlehemom.
Znam da se tu krije Tvoja škola.
Tek si rođen, a već poučavaš.
Zato i ja - danas - ponovno - želim nogama kročiti na to tlo.

Želim Ti i danas, Gospodine, reći da su moje nesigurnosti teške.
Duboke su, Isuse.
I ne znam zašto uvijek mislim da se sigurnost od tih varljivih nesigurnosti krije negdje
izvan Tvoga Betlehema.
A tamo sve počinje...onako...za ozbiljno.
Pa dopusti mi, stoga, moj Gospodine, da kleknem pred Tebe
i samo promatram Tvoj pogled u kojem se zrcale i svi moji početci.
Moji i Tvoji zajedno.
 
Ovdje više ništa nije sigurno, Isuse.
Čak ni Ti ovdje nisi siguran.
Ali...vidim da se neka odlučnost, odvažnost i hrabrost,
pa i sigurnost,
kriju u ovo dvoje ljudi Ljubavi pored Tebe.
U Josipovim se očima istovremeno naziru neko čudesno divljenje
i duboka želja da Te čuva samom svojom otvorenošću Očevoj Volji,
ali i strepnja hoće li njegova čovječnost to biti kadra.
A onda ga ona - Majka - pogleda i...on osjeti smiraj. Otpočine na trenutak.
Koja li je to otvorenost!
Koja li je to snaga!
Kojeg li povjerenja u Mudrost!

A ja?
Što ja mogu učiniti da Tvoj Betlehem postane i moj?
Gdje sam ja, moj Gospodine?
U silnoj neznatnosti moje ljubavi prema Tebi, tek rođenom,
želim Te gledati pogledom Josipa,
pogledom Majke,
pogledom koji Ti govori o Betlehemu moga srca...
ili ako ništa drugo, o srcu koje želi postati Tvojim Betlehemom.
Moje srce - Tvoj Betlehem.
To želim.

Kralju,
osposobi me za ljubav.
Osposobi moje postojanje za ljubav koja se rađa u Betlehemu.
Svaku ranu,
svaku slabost,
svaki pad,
svako malodušje,
svako odustajanje,
svako postustajanje,
svako nepovjerenje,
svako previranje -
učini pogodnim mjestom na kojem ćeš se roditi.
Jer to srce želi postati Tvojim Betlehemom.
Moje srce - Tvoj Betlehem.
To želim.


DD

Broj komentara: 10:

  1. "Hoće li tko za mnom, neka se odrekne samoga sebe, neka uzme svoj križ i neka ide za mnom."

    Zanimljivo je kako je blažena Djevica Marija rodila Isusa, Kralja nad kraljevima, u siromašnoj štalici.

    Križ od početka, jer to bijaše Njegova volja!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kod DD su mi uvijek nekako najljepši tekstovi.:)
    Sretan i blagoslovljen Božić!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bogu hvala :)
      Sretan Božić i tebi, prijatelju.

      DD +

      Izbriši
  3. beatum tibi sit nativitati Domini festum

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh Kikii, you miss me so much!

    Jennifer

    OdgovoriIzbriši

Ako želite ostaviti komentar na post, svakako se potpišite radi lakšeg snalaženja u komentarima.